środa, 15 października 2014

Quiz maker

Dzisiaj chcę się podzielić z moimi kolegami / koleżankami po fachu świetnym narzędziem ułatwiającym pracę nauczyciela. Mowa o generatorze quizów. Wystarczy się zarejestrować na stronie proprofs.com i tworzyć dowolne quizy on-line. Program sam sprawdza poprawność i podaje wyniki. Co tu dużo pisać, à vous de le découvrir. Moi, j'adore!

Czuję, że quiz maker zrewolucjonizuje niebawem życie nauczycieli i uczniów: koniec ślęczenia nad kartkówkami (przygotowanie i sprawdzenie) oraz koniec z oczekiwaniem na wyniki...



http://www.proprofs.com/quiz-school/story.php?title=NzkzOTI2I2JI


W przybliżeniu wygląda to tak :



Jeśli pali Was ciekawość, czy dobrze rozwiążecie ten quizz, zapraszam do zabawy :p

5 komentarzy:

  1. Z ciekawości rozwiązałam Twój quizz ;) w ćwiczeniach z dopasowywaniem odpowiedzi coś jest nie tak z mechanizmem prawidłowych odpowiedzi bo wszystko miałam źle w obu pytaniach ;) pokazało mi np. że do zdania Anne a 38 ans, c'est... powinnam dopasować "vieux monsieur", do zdania ze wzrostem Bena "belle" itd.

    Ale samo narzędzie przetestuję w wolnej chwili :) dzięki za polecenie- nie znałam go.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam chyba jakiś problem, bo odpowiadam na pierwsze pytanie i się zacina:(
    PS dostałaś u mnie nominację do Liebster Award :D

    OdpowiedzUsuń